fbpx

25 sposobów na zabicie swojego ICO

Lista rzeczy, których NIE powinieneś robić, chyba że chcesz zabić swoje ICO.

  1. Robić ICO z chęci szybkiego zarobku, a nie dlatego, że masz pomysł na biznes, który chcesz zrealizować.
  2. Startować z ICO mając do dyspozycji mniej niż 200 000 złotych w portfelu.
  3. Wydawać wszystkie swoje środki na rozwój produktu, zapominając o marketingu.
  4. Tworzyć swoje ICO w kraju o surowych przepisach i ograniczeniach dla projektów ICO.
  5. Robić ICO tylko dlatego, że jest na to moda, gdy tak naprawdę nie potrzebujesz ani kryptowaluty ani blockchaina.
  6. Myśleć, że możesz zapłacić za wszystko w swoich tokenach.
  7. Nie posiadać smart kontraktu lub go nie udostępniać.
  8. Nie mieć pomysłu na żadne realne zastosowania swojego tokena.
  9. Zamawiać swój smart kontrakt od agencji ICO i płacić za to 40 BTC.
  10. Robić swoje ICO anonimowo.
  11. Myśleć, że Twój pomysł lub Twój zespół jest unikalny i inwestorzy zaczną szastać pieniędzmi, gdy tylko dowiedzą się o Twoim ICO.
  12. Pokładać nadzieje, że społeczność będzie trąbiła o Twoim ICO i wyręczy Cię z działań marketingowych.
  13. Płacić ogromne kwoty za nieskuteczną promocję w mało znanych ICO listach.
  14. Myśleć, że Twój projekt będzie rozpoznawalny, jeśli umieścisz go na ICO Bench i zapłacisz pseudo-ekspertom za podpisanie się pod projektem.
  15. Lekceważyć grupę na Telegramie i wątek na Bitcointalk.
  16. Używać kanału na Telegramie zamiast grupy i stawiać na jednostronne kanały komunikacji, w których użytkownicy nie mogą otwarcie rozmawiać na temat Twojego projektu.
  17. Rozsyłać fake newsy (fałszywe wiadomości) o tym jak dobrze idzie projekt, gdy faktycznie jesteś do tyłu z roadmapem.
  18. Nie odpowiadać na pytania lub sugestie od społeczności lub twierdzić.
  19. Akceptować tylko prywatnych inwestorów i rezygnować ze sprzedaży publicznej.
  20. Odstraszać inwestorów poprzez skomplikowane dokumenty KYC i procedury AML, zbierając przy tym ich prywatne informacje i wrażliwe dane.
  21. Wyłączać z uczestnictwa inwestorów z USA, Chin, Korei Południowej, Singapuru i innych krajów, zmniejszając tym samym liczbę uczestników ICO.
  22. Ukrywać jakiekolwiek środki, które zebrałeś od inwestorów.
  23. Nie zatrudniać doświadczonych doradców ICO i nie słuchać tego co mówią.
  24. Ukrywać jakiekolwiek istotne informacje dotyczące Twojego ICO.
  25. Zbierać od inwestorów więcej środków niż faktycznie potrzebujesz. Twoje ICO zostanie uznane za „money grab” (próbę nachapania się kosztem inwestorów).

Powyższe punkty mogą okazać się pomocne również z perspektywy, w której chcemy inwestować w projekty ICO. Jeśli zauważysz, że projekt który wydawał się obiecujący podpada pod jakiś z punktów, może to oznaczać dla niego żółtą lub nawet czerwoną flagę.

Nie przegap ważnych informacji!

Otrzymuj najważniejsze informacje
i ekskluzywne materiały na temat kryptowalut.

Invalid email address
Pamiętaj, że możesz wypisać się w każdej chwili.

Komentarze (Brak)

Zostaw Swój Komentarz